Glossary Terms

CPA (Cost Per Action)

A gdyby tak płacić za reklamę tylko wtedy, gdy przynosi ona konkretne rezultaty. Brzmi jak marzenie, prawda? To jednak rzeczywistość. Taki model już istnieje i nazywa się CPA — Cost Per Action. Na czym polega? Kiedy warto go zastosować? Jakie

CPA (Cost Per Action) Zobacz więcej »

co to CPC cost per click

CPC (Cost Per Click)

Zastanawiasz się, ile będzie kosztować Twoja reklama w internecie? Najprawdopodobniej rozliczysz ją, korzystając z popularnego modelu biznesowego PPC, a dokładniej CPC, czyli Cost Per Click. Co to znaczy? Na czym polega takie wyliczanie kosztów? Kiedy się je stosuje? Wyjaśniamy. Co

CPC (Cost Per Click) Zobacz więcej »

PPC (Pay Per Click) definicja

PPC (Pay Per Click)

W dynamicznym świecie biznesu PPC (Pay Per Click) to narzędzie marketingowe, którego możesz potrzebować. Ten model reklamy internetowej pozwala dotrzeć do klientów dokładnie wtedy, gdy szukają Twoich usług. Zapewnia pełną kontrolę nad budżetem i precyzyjną mierzalność rezultatów. Sprawdź, jak PPC

PPC (Pay Per Click) Zobacz więcej »

Scroll to Top